16.10.2012

Co robić gdy nasze włosy są suche i zniszczone?


Po pierwsze jeśli masz rozdwojone końcówki to na to  jest tylko jeden sposób, czyli obcięcie, żaden preparat ich już nie sklei. Nie wierz reklamom. Jeśli ich nie podetniesz to będą rozdwajały się co raz bardziej. Radze unikać suszenia gorącym powietrzem i energicznego szczotkowania.
Najlepiej żeby używać kosmetyków głęboko nawilżających jeśli są one suche, oraz ochronnych. Na zniszczone włosy najlepiej produkty z keratyną, która odbudowuje.  

Do zniszczonych włosów używa się też ampułek chociaż ja osobiście ich nie używałam ale  słyszałam że mogą pomóc. Na efekty trzeba czekać nawet kilka miesięcy i również nie koniecznie jest prawdą że efekt jest natychmiastowy. Kuracje te mogą być jednak drogie: 


  •  Matrix Biolage - Hydratherapy, Terapia nawilżająca Cera-Repair Pro4: Pomaga dogłębnie nawilżyć suche i uwrażliwione włosy, ok. 10 zł/ szt. (opak.10 x 10 ampułek - około 100 zł)
  • Kerastase - Aqua Oleum, Ampułka odżywcza: Odżywia i wygładza włosy suche, szorstkie, ok. 24 zł/szt.
  • Kerastase - Vita Ciment, Koncentrat odbudowujący: intensywnie regeneruje nawet bardzo zniszczone włosy, wypełnia ubytki i tworzy powłokę ochronną, ok. 30 zł/szt.


Ja mam włosy zniszczone od prostowania i suszenia gorącym powietrzem i często robię olejowanie włosów, nawet opisałam o tym na blogu  (oprócz wymienionego przeze mnie olejku na blogu można używać np. kokosowego lub rycynowego który jest dostępny w aptece). Włosy stają się po tym gładsze i mniej się puszą a także natłuszczają, no i nie używam już też prostownicy.

Szampony: Joanna Rzepa, Alterra ok.9zł, Radical - Szampon do włosów zniszczonych i wypadających ze skrzypem polnym ok 9 zł / 300 ml.


Odżywki:
-  ja używam taką bez spłukiwania hair repair Schwarzkopf jak już wysuszę włosy, włosy są miękkie i mniej się puszą oraz ładnie pachną po niej.
- do spłukiwania Loreal total repair,
- Garniera też są dosyć dobre,
- z Joanny Odżywka Jedwab,
- na zniszczone można też używać balsamów np. z Apteczki Babuni Balsam do włosów nawilżająco regenerujący,
- ochronny jedwab na włosy może być z Joanny lub z CHI,
- maski do włosów zniszczonych.

Dobrą metodą na zniszczone włosy ale też kosztowną jest keratynowe prostowanie włosów.  Można taki zabieg wykonać samemu w domu ostatnio nawet widziałam że preparat 50 ml, szampon po zabiegu 50 ml i odżywka 50 ml kosztowały w zestawie ok. 60 zł. Taki preparat 50 ml starcza na jeden zabieg. Najlepiej jakby ktoś nam w tym pomógł.
Takie prostowanie a właściwie regeneracja naprawdę daje dobry efekt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...