06.10.2012

Co zamiast suchych szamponów na odświeżenie włosów?



W poprzednim poście pisałam o suchym szamponie, ale oprócz tego na odświeżenie przetłuszczających się włosów można wypróbować coś innego.
Sama przetestowałam puder babydream,
wysypujemy trochę na dłonie rozcieramy i wcieramy na włosy. Rozczesujemy i wytrzepujemy ewentualne resztki. Również widać zmianę jak w przypadku suchego szamponu.
Mogę polecić jako zamiennik dla suchego szamponu, zdecydowanie tańszy, zapłaciłam ok.5 zł.
Zawiera olejek oliwkowy i alantoinę oraz talk mineralny. Nie zawiera barwników i konserwantów. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...