06.10.2012

head&shoulders - przeciwłupieżowy

Co prawda szampon nie jest przeznaczony do moich włosów tylko do normalnych, ale jest on przeciwłupieżowy i rzeczywiście tego łupieżu u mnie nie ma. Nie tylko ja zauważyłam takie rezultaty. Jednakże jeśli ktoś cały czas łupieżu nie ma i nagle dostanie to nie wiem czy będzie on 100% skuteczny. Są inne kosmetyki na łupież np. Nizoral jest bardzo skuteczny jednakże drogi, bardziej opłaca się kupić w aptece Healing, jest bardziej wydajny i tańszy.
A co do head&shoulders myślę że zapobiegawczo działa. :) Ładny zapach, tylko jest dość mocny i do delikatnych włosów radziłabym go rozcieńczać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...