06.10.2012

Odżywka Garnier - lśniące i gładkie

Ta odżywka firmy GARNIER FRUCTIS przeznaczona jest do włosów które potrzebują gładkości i połysku. Dla włosów suchych i puszących się. Używałam ją i jestem dosyć zadowolona. Włosy były lśniące i chyba gładkie, chociaż na moich  ciężko było zauważyć ponieważ są mocno zniszczone, zatem puszyły się. Odżywka ma bardzo ładny zapach, włosy po niej były miękkie w dotyku. :)
Poleciła mi ją koleżanka i myślę, że też mogę ją polecić, chociaż jako tako efektu gładkich włosów jaki bym chciała nie było.
Nie umiem stwierdzić czy wygładza na 72 godziny ponieważ często myję włosy.








Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...