07.10.2012

Odżywka schwarzkopf - Hair repair

Ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów bardzo zniszczonych i suchych. Bez spłukiwania. Ułatwia rozczesywanie i regeneruje mocno zniszczone włosy.
Zawiera  3-krotną koncentrację kompleksu płynnej keratyny i właśnie dlatego ją wybrałam. Keratyna jest jednym ze składników budulcowych włosów.
Kiedyś sprawdzałam skład i o ile dobrze pamiętam zawiera silikony, które jak zauważyłam ciągle się odradza. Oczywiście zawsze lepiej używać produktów naturalnych niż wytwarzanych sztucznie.

Woski dodawane są do kosmetyków ponieważ dzięki temu lepiej się rozprowadzają i trzymają na włosach. Mają ładny połysk.
Rozróżniamy ich trzy  grupy:
*naturalne
*mikrokrystaliczne
*syntetyczne - i tu mamy silikony.

Coraz częściej stosuje się silikony w kosmetykach fryzjerskich. Są nietoksyczne.
Silikony:
# ułatwiają rozczesywanie - rzeczywiście odżywka ułatwia,
#skracają czas wysychania włosów - ja używam odżywki jak już wyschną więc nie wiem,
# tworzą na włosach cienką warstwę ochronną,
# nie obciążają włosów - moich nie obciąża odżywka, :)
# nadają miękkość, elastyczność i połysk -  po użyciu odżywki faktycznie takie są,
# chronią przed wysuszeniem - włosy nie są już po takie suche,
# chronią przed uszkodzeniami,
#zmniejszają elektryzowanie się włosów - nieznacznie ale tak :)
#poprawiają wygląd i stan włosów zniszczonych.

Właściwości można by było jeszcze trochę wymieniać. Zatem silikony mają dużo zalet. Myślę, że dosyć błędnie są wykreślane. Do włosów zniszczonych jak najbardziej mogę polecić, ale również do trudnych w rozczesaniu dobrze się sprawują.

Opinia o produkcie:

Idealny produkt do włosów pewnie nigdy nie zaistnieje, ale odżywka dobrze się sprawuje i bardzo ładnie pachną po niej włosy. :)
Łatwo można je rozczesać. Są lekko natłuszczone. Trzeba jednak uważać na ilość bo szybko obciąża włosy.
Duży plus za to, że jest wydajna. 
Innych reakcji nie zauważyłam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...