05.10.2012

PANTENE PRO-V

Dzisiaj trochę o używanym przeze mnie szamponie, który jak napisano na butelce sprawia że włosy są mocne i lśniące..
Lśniące raczej nie, mocne tym bardziej bo przecież moje włosy takie mocne po nim nie były jeśli wypadają w większej ilości niż to dopuszczalne.
Zatem do zalet przypisać mu mogę to, że ma zapach ok i na długo mi wystarcza. Szampon jak szampon.

Używałam również tej odżywki, po której był efekt miękkich włosów i to na tyle. A jak napisano szampon miał ,,skleić" rozdwojone końcówki. A ile w tym prawdy??  Właściwie to wcale ponieważ końcówek skleić się już nie da.

Dla tych którzy nie wiedzą sposobem na rozdwojone już końcówki jest ich podcięcie.!



Z tej marki używałam również PANTENE agua ligth, do włosów cienkich i przetłuszczających się.
Włosy po tym szamponie były umyte hehe... Ładny zapach, wydajny, ale  przetłuszczały się tak samo.

Ogólnie chyba już się nie pokuszę na kupno żadnego produktu z tej firmy. Nie wiem jak wrażenia innych być może różnią się od moich.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Ta odżywka jest naprawdę dobra ;) Pantene robi bardzo dobre kosmetyki !

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zła nie jest ale mija się z przeznaczeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...