06.10.2012

Suchy szampon ISANA HAIR

Dzisiaj postanowiłam wypróbować suchy szampon, więc udałam się do rossmana i wybrałam produkt firmy ISANA HAIR zapłaciłam 5,99 zł chociaż z reguły kosztuje on chyba ok. 11 zł. Tak mi się jakoś trafiło. :)
Wypróbowałam go i jak najbardziej mogę polecić. Efekt odświeżonych włosów jest zatem jestem bardzo zadowolona. Jak na taki niedrogi produkt to wielki +. Jak z wydajnością będzie to się okaże, napiszę ocenę gdy się skończy :) Zapewne będę go często używać.

Skład:
Butan, gaz nośny który powoduje euforię lub senność lub zaburzenia rytmu serca. Dlatego rozpyla się go w odległości  jak podano ok. 20 cm. Składnik ten znajduje się również w lakierach i piankach. Zawsze ściśle przestrzegajcie zaleceń na opakowaniach kosmetyków.
Aluminum Starch Octenylsuccinate - środek pochłaniający, który umożliwia "wprowadzenie" do kosmetyków substancji rozpuszczalnych w wodzie lub w olejach. Środek tworzący ochronny, stabilny film na włosach.
Może powodować podrażnienia. u mnie nie wystąpiły. :)
Perfum - daje ładny zapach.
Denaturat(alkohol) silnie trujący - należy uważać by szampon nie dostał się do ust i oczu.
Hexyl Cinnamal (gliceryna) - substancja chem. używana jako substancja zapachowa, ale również myślę że nawilżająca ponieważ gliceryna pochłania z powietrza wodę.
Woda.  
Chlorek amonu - działa antystatycznie.
Alkohol izopropylowy - ma działanie odtłuszczające i oczyszczające, redukuje wytwarzanie się piany.
Stosowany jest w preparatach kosmetycznych jako rozpuszczalnik lub rozcieńczalnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...