10.10.2012

Szampon z czarnej rzepy.

Ostatnio kupiłam przez przypadek szampon do włosów normalnych ze skłonnością do przetłuszczania się oraz łupieżu  Malwa gloria. Powiem wam, że jestem szczerze zdumiona bo włosy się trochę mniej przetłuszczają, bynajmniej moje :) Wydałam na niego niecałe 4 zł a widać jakiś efekt.  Jest to naturalny ekstrakt z czarnej rzepy, wzbogacony w witaminy i mikroelementy. Ma wzmacniać cebulki i zapobiegać przetłuszczaniu się oraz łupieżowi.

Skład: Myślę że dla wrażliwej głowy i włosów nie jest godny polecenia.
Zawiera SLES który jest dodawany niemal do  każdego kosmetyku przeznaczonego do mycia twarzy, ciała i włosów. Substancja ta podobno ma bardzo niekorzystny wpływ na naszą skórę, staje się ona sucha, szorstka i podatna na podrażnienia pewnie przez to włosy się mniej przetłuszczają. Warto używać po tym czegoś na uzupełnienie najlepiej środka nawilżającego jakim są odżywki. Składnik ten ma bardzo dobre własności myjące i pianotwórcze. Chociaż ja nie zauważyłam żeby się mocno pienił. Również żadnych podrażnień być może dlatego że nie jest to jedyny środek jakiego używam do włosów.

PEG-75 Lanolin Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na ich powierzchni warstwę okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody, przez co kondycjonuje skórę i włosy, czyli wygładza i zmiękcza.

Cocamide DEA to substancja pianotwórcza, stabilizująca i poprawiająca jakość piany w mieszaninie z anionowymi substancjami powierzchniowo czynnymi.

Sodium Chloride powoduje wzrost lepkości w preparatach zawierających anionowe substancje powierzchniowo czynne.

Kwas cytrynowy to szeroko stosowany w kosmetyce jako środek wspomagający działanie innych składników aktywnych. Składnik pomocniczy w ustawieniu wartości pH.
 
Metylochloroizotiazolinon i Methylisothiazolinone - substancje konserwujące, które uniemożliwiają rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. 

Jako tako mieszane mam odczucia gdyż szampon pomaga a z drugiej strony skład nie jest zachęcający.
Na pewno nie ma aż tak dużej zawartości szkodliwych substancji gdyż dopuszczalne normy są bardzo małe.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...