29.11.2012

Szampon Alterra



Szampon Alterra  regenerujący MAKADAMIA I FIGA dla włosów osłabionych i łamliwych.
Zawiera : wyciąg z fig, miód i prowitaminę B5 , wyciąg z makadamii i olej z nasion  brokułu.
Nie zawiera : syntetycznych barwinków, substancji zapachowych i konserwujących, silikonów, parafiny, związków olejów mineralnych.
Dobrze tolerowany przez skórę,  u mnie nie wywołał żadnych podrażnień.  Zapach  jest neutralny jak dla mnie lekka woń roślin użytych  jako składniki.
Duży plus na pewno za naturalność bez żadnych dodatków. Trudno mi stwierdzić czy jest  regenerujący w 100% bo używam zawsze kilku preparatów na raz ale myślę, że w jakimś stopniu pomaga. 


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...