15.12.2012

Fryzura bob


    Fryzura bob należy już do klasyki. Często wybierana przez kobiety na całym świecie. Należy do fryzur prostych i krótkich.  Jednak nie każda struktura włosa pozwala na jej wykonanie, ciężko jest ją utworzyć z włosów mocno kręconych i po trwałej. 
    Fryzura bob to włosy sięgające do brody o jasno określonej linii. Jest łatwa do wykonania i utrzymania, odpowiednio ścięta nie wymaga specjalnej stylizacji. Im krótsze cięcie tym częściej fryzura musi być podcinana przez fryzjera. Interpretacje boba są różne, może sięgać od ucha do ramion. Najnowsze trendy dodają do niej asymetryczne stopniowania włosów po jednej stronie.
  •     Dla pociągłej twarzy odpowiednio wyglądają możliwie jak najkrótsze włosy . W przypadku delikatnych rysów twarzy najlepszy jest bob o miękkich liniach. Natomiast okrągłej twarzy najlepiej pasuje bob z dłuższym cięciem, o małej objętości po bokach. 

        Lekkie modyfikacje boba polegają na podkręcaniu loków i robieniu fal.







6 komentarzy:

  1. Jest to ładna fryzura, ale nie odważyłabym się na takie skrócenie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samoo.. jakoś bym się nie czuła ale bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wczoraj wróciłam do boba, poprzednio miałam go na głowie 1,5 roku temu. Nie żałuję, wręcz przeciwnie- wszyscy mnie komplementują. Mam 17 lat i czuję się bardzo kobieco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to na pewno bo bardzo twarzowy jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kilka razy ;) z asymetrią i z wygolonym tyłem, ale nigdy z grzywką :( może kiedyś, póki co zapuszczam właśnie z boba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dopiero dziś się obcinam mam nadzieje że w szkole wszystkim szczęka opadnie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...