06.12.2012

KERAPRO

Zupełnie przypadkiem trafiłam do sklepu w którym można zakupić kosmetyki do keratynowego prostowania włosów: barbers.
Zestaw składa się z pięciu butelek po 60ml, zatem nie są to ogromne ilości i wystarczą może na jeden zabieg, ale cena też nie jest wygórowana (jak na taki produkt) :

- Szampon keratynowy przygotowujący PRE 60 ml
- Maska keratynowa odbudowująca CARBO 60 ml
- Szampon keratynowy utrwalający POST 60 ml
- Balsam keratynowy nawilżający HYDRO 60 ml
- Fluid keratynowy wygładzający SERUM 60 ml

Cena: 149.00 zł 


Myślę, że wypróbuję kiedyś ten zabieg bo jestem ciekawa czy rzeczywiście jest on tak dobry jak się mówi.
 A wy już używałyście?  ;) 

1 komentarz:

  1. Widziałam u niektórych dziewczyn efekty z takiego prostowania i są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...