20.12.2012

Rexona for women FRESH aloe vera.



Rexona women aloe vera - antyperspirant który jak najbardziej polecam :) 
Kupiłam go kolejny raz bo okazał się najlepszy z dotychczas przeze mnie używanych. 
Ma bardzo przyjemny i długotrwały zapach. 

Jedyny minus to taki, że gdy za mocno go rozpylę to powstaje sypki proszek który brudzi wszystko co się da.. Jeśli rozpylamy zbyt blisko również zostawia biały proszek, coś w postaci pudru.
Zdarzyło mi się to może dwa razy. :)

 PLUSY:
* ładny zapach, długotrwały, czułam nawet pod wieczór, jest świeży w sam raz na lato,
* przy odpowiednim użytkowaniu nie pozostawia plam,
* chroni przed nieprzyjemnym zapachem,
* łatwo dostępny, wydajny i niedrogi (w Rossmanie widziałam na niego teraz promocję, za duży spray)
* nie podrażnia, delikatny, można go używać po depilacji, mam tylko mały problem czasami, gdyż mam suchą skórę pod pachami,
* ładne opakowanie, estetyczne, 150ml lub więcej,
* nie zawiera alkoholu, '0%Alcohol'.


W komplecie dołączono żel pod prysznic o lekkim zapachu. Zawiera naturalne ekstrakty z zielonej herbaty i olejków. Jest ok. chociaż nie zachwycił mnie jakoś specjalnie. :)

Pozdrawiam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...