29.12.2012

Suszenie włosów

    Hallo! Dawno mnie tutaj nie było ;-P  Dzisiaj napiszę wam troszeczkę o suszeniu włosów. Jak wiadomo o włosy należy dbać, potrzebne do tego są odpowiednie kosmetyki, sprzęt i warunki. Co najważniejsze pamiętaj by jak najczęściej włosy wysychały same bez użycia suszarki, a
jeśli nie masz takiej możliwosci rób to w odpowiedni sposób. Włosy mokre są bardziej podatne na różnego rodzaju uszkodzenia mechaniczne, dlatego nie należy  w mokrej głowie spać i  zbyt mocno ich szarpać. Do rozczesywania należy stosować grzebienia z szeroko rozstawionymi zębami, gdy są trudne do rozczesania używaj pianek, odżywek lub innych środków które to ułatwią. Rozczesywanie zacznij najlepiej od dołu, przechodząc do kolejnych partii. Jeżeli Twoje włosy bardzo długo schną użyj suszarki, do tego używaj preparatów termoochronnych i susz zimnym powietrzem. Ważne jest aby suszarkę trzymać w odległości ok. 30 cm, im dalej tym lepiej.
Przed rozpoczęciem suszenia włosy należy delikatnie wytrzeć miękkim ręcznikiem, nie trąc ich lecz wgniatając je w ręcznik, a następnie je rozczesać. Suszyć zgodnie z kierunkiem ich wzrostu, nigdy odwortnie. Modelujemy włosy dopiero gdy są prawie suche. Wysoka temperatura powoduje odstawanie łusek włosów, zaczynają się one wtedy źle układać  i są bardzo przesuszone i co najgorsze elektryzują się.
 

      W następnym poście opiszę również suszenie włosów i przedstawie wam kilka odpowiednich suszarek m.in. tą którą sama używam no i na co zwracać uwagę przy wyborze. Myślę że zbiorę też kilka informacji o preparatach ochronnych na włosy.

Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Ja jakoś od roku nie suszę już włosów jedynie grzywkę :) jestem z siebie dumna bo kiedyś nie wysuszenie na szczotce było dla mnie końcem świata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie by nie wyschły niestety bo myję głowę rano.. Suszę włosy ponad rok czasu i chyba nie zrezygnuję z tego tak prędko.. na moje szczęście suszarki są co raz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...