03.01.2013

Krem Nivea VISAGE


Kolejny prezent jaki otrzymałam na święta to krem nawilżający na dzień NIVEA. Jak dla mnie oprócz nazwy i opakowania zbytnio się nie różni od tradycyjnego kremu nivea z przed lat. Ma ten sam zapach i konsystencję, którą rozpoznaje się z zamkniętymi oczami.. :)
Do nawilżenia twarzy, na mroźne dni idealnie się nadaje. Krem przeznaczony jest dla cery normalnej i mieszanej. Niekoniecznie jest odświeżający i nadaje się do skóry z trądzikiem. Dość szybko się wchłania i po jakimś czasie trzeba znowu go użyć.

9 komentarzy:

  1. U mnie krem Nivea się nie sprawdza ponieważ mam cerę tłustą i po tym kremie moja cera świeci się jak nigdy wcześniej....;/

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety krem jest dosyć tłusty. Sama osobiście bym sobie nie kupiła, wolę inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a widzisz! zastanawiałam się nad nim bo poszukuję czegoś podobnego do nivea soft w konsystencji, ale coś innego a nie soft (po kilku latach pora na zmianę) możesz coś polecić?

    zapraszam na www.2bloggirls.pl
    obserwuję-może zrobisz to samo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście wolę under twenty krem nawilżająco- matujący. Jakoś mi przypadł do gustu i zapach mi się podoba. A tak po za tym do twarzy przeważnie używam balsamów do ciała hehe.. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy tylko po prostownicy tak ładnie wyglądają.. a tak to sianowate są troszkę :c

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio mam kiepskie doświadczenia z kremami nivea, oczywiście oprócz tego klasycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poza standardową, tradycyjną nivejką nie sięgam za często po pozostałe produkty tej marki - jakoś nie przemawiają do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie w ogóle firma Nivea nie przemawia, rzadko używam kosmetyków z niej, jedynie właśnie jeśli coś dostanę.

      Usuń
  8. mam wersję na noc i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...