05.01.2013

Maseczka z jajka c.d.

Hej ;)
Jak obiecałam dzisiaj opisuję maseczkę z jajka na włosy.
Zrobiłam ją według przepisu poniżej:

1 ŁyżkaBalsam do włosów z apteczki babuni
2 Łyżki Oliwki dla dzieci Babydream
1 Żółtko

Wszystko razem wymieszałam i nałożyłam na włosy i skórę głowy. Wcale nie pachniało jajkiem, dlatego że użyłam do tego balsamu i oliwki. Teraz już wiem dlaczego włosy można postawić na białko z cukrem.. zawinęłam sobie luźny, bez gumki koczek i tak zesztywniał, że hoho.. Trzeba było dobrze spłukać z głowy. Maseczka jest ok., ale po jednym razie nie widzę specjalnych efektów. Zastosuję ją jeszcze parę razy więc zobaczymy.
Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...