03.01.2013

Ślubne fryzury

Dzisiaj przedstawiam wam moją ulubioną inspirację Lilith Moon, która pokazuje jak zrobić wiele fryzur i wg mnie część z nich idealnie nadaje się na ten jedyny i niepowtarzalny dzień w życiu każdej kobiety jakim jest ślub.
Oczywiście propozycji jest o wiele więcej a ja wybrałam tylko kilka z nich:







Jak wykonać poszczególne fryzury możecie zobaczyć na jej profilu na facebook'u, pod zdjęciami są umieszczone linki do filmików na youtube.
Teraz inne uczesania które wyszukałam:




2 komentarze:

  1. Piękne wszystkie :)
    a na mój ślub marzą mi się piękne fale :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...