01.01.2013

Suszenie włosów c.d.



Hej ;) jak obiecałam postu o suszeniu włosów ciąg dalszy..
Jeśli chodzi o preparaty ochronne to sama aktualnie używam jedwabiu do włosów i to by było na tyle. Przymierzam się do zakupu Got2be w najbliższym czasie. Poniżej przedstawiam wam środki których można użyć. Zanim użyjesz suszarki zabezpiecz włosy preparatem termoochronnym, aby włosy nie były przesuszone i aby zmniejszyć ich uszkodzenie.
W salonach używany jest m.in.  Matrix Vavoom Gold Heat Blow-in volume. Chroni włosy przed ciepłem oraz dodaje objętości.
 












Bardzo znany jest CHI 44, spray który również zwiększa objętość i zabezpiecza przed wysoką temperaturą. 


High Hair Curl Artist, Wella Professionals – ułatwia stylizację, zabezpiecza przed ciepłem, nadaje połysk i chroni przed promieniowaniem UV.


Inny środek to cement termiczny, Kérastase – nakładany na mokre włosy ochrania przed ciepłem i pod jego wpływem umożliwia wnikanie składników odbudowujących.

Jedwab Joanna, ten którego używam:
Jewab  Biosilk.


 Spray Schwarzkopf Got2b -  Ochronny spray do prostowania włosów:

 Loreal Professionnel - Liss Ultime, Olejek termo-wygładzający specjalnie do urządzeń grzejących.

Schwarzkopf, Got2b Smooth & Chic Anti-Frizz Lotion 

Balsam wygładzający, termoochronna formuła zabezpiecza włosy przed działaniem gorącego powietrza suszarki, filtrów UV i przed promieniami słonecznymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...