28.02.2013

2w1 Nawilżająca Pomadka Błyszczyk - Celia

Marka Celia istnieje na rynku już wiele lat i pamięta ją moja mama z dzieciństwa kiedy to moja babcia jej używała. Na pewno wiele się zmieniło od tamtego czasu, nowe technologie i dążenie za wymaganiami sprawiły, że Celia nadal jest w sprzedaży.
Poszukując czegoś ładnego i po zapoznaniu się z opiniami internautek i ja postanowiłam ją kupić.

Tak wygląda zdjęcie w sklepie w którym ją zamówiłam.
wizaz24.pl

A tak wygląda na zdjęciach zrobionych przeze mnie:


 
Kolory nawet podobne do tych pokazanych na stronie sklepu. :)
Pomadka rzeczywiście ma delikatny, winogronowy zapach. Na zdjęciu Pomadka Błyszczyk 2w1 Nawilżający Do Ust  Nr 507. Nadaje ustom ładny kolor i połysk. 
Kolor pasuje do jasnej karnacji jaką posiadam. :))
Co do trwałości to oceniam na 2 w skali do 5. 

Pozdrawiam .! :P
 

2 komentarze:

  1. Does your site have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to send
    you an e-mail. I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it expand over time.

    Review my web-site - pass

    OdpowiedzUsuń
  2. My e-mail: werka232@gmail.com or werka575@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...