27.02.2013

Maska Ziaja

Niedawno kupiłam maskę do włosów zniszczonych z firmy Ziaja i dzisiaj krótka recenzja.
Na pewno do plusów zaliczyć mogę to, że po użyciu tej maski włosy są dość miękkie. Czy jest ona regenerująca to do końca nie wiem użyłam ją parę razy. Dzisiaj kolejny raz nałożyłam ją na włosy i były po niej miłe w dotyku. :)
Zamówiłam ją niedawno na wizaz24.pl i oprócz niej przysłali mi próbki szamponu wygładzającego Ziaja, za pewne również opiszę efekty przy najbliższej okazji. Wracając do maski, bardzo spodobał mi się jej zapach ciężko mi go do czegoś przyrównać, po prostu jest delikatny i ładny. :)) Zapoznałam się trochę ze składem i nie zabrakło oczywiście perfumu.
O dalszych efektach maski napiszę przy jej końcowym zużyciu.
Pozdrawiam.! :)


Przepraszam za jakość zdjęcia ale robione tak na szybko :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...