09.02.2013

Wady i zalety rozjaśniania włosów.



Do zalet  należy na pewno spełnione marzenie o jaśniejszych włosach, satysfakcjonujący nas wygląd. Niestety zbyt mocne odbrwienie przyczynia się do łamliwości włosów i wysuszenia ich. Pogarsza się wtydy wygląd i na głowie mamy ,,siano''. Plus tutaj jest taki że u kobiet z przetłuszczającymi się włosami wysuszenie zmniejsza ten problem oraz problem łupieżu.
Niestety jak przy każdej zmianie koloru pojawiają się odrosty, co zaburza upragniony wygląd, ciężko wtedy ich nie zauważyć gdy jest duży kontrast kolorów. Trudno jest również pokrycie samych odrostów.
Źle przeprowadzony zabieg rozjaśniania może nas wiele kosztować, nie tylko pieniędzy ale i samych włosów, narażone sa one na zniszczenie. Samodzielnie lepiej nie wykonywać tego zabiegu o więcej niż 2 tony. Proces rozjaśniania aby nie wpłynął destrukcyjnie na nasze włosy należy wykonywać etapami, jeśli chcemy przejść z koloru ciemnego na bardzo jasny. Należy także pamiętać że odbarwienie włosów wiąże się też z utratą możliwości stylizacji takich jak trwała czy nawet zwykłe układanie.
Zabieg rozjaśniania wykorzystuje się teraz przy bardzo modnym Ombre Hair.

2 komentarze:

  1. Witam Weroniko ! Na początku chciałam Ci napisać, że Twój blog jest bardzo pomocny. Widać, że naprawdę interesujesz się fryzjerstwem. Ja również uczęszczam do szkoły fryzjerskiej i mam do Ciebie prośbę. Czy pomogłabyś mi odpowiedzieć na jedno pytanie ? Jakie czynności wykonujemy po zabiegu rozjaśniania ? Niby wiem coś na ten temat, ale nie wiem jak ubrać to w profesjonalny język. Także czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, fakt interesuję się ale obecnie nie typowo fryzjerstwem, a bardziej pielęgnacją włosów.

      Nie wiem czy potrafię pomóc, ubrać profesjonalnie w słowa to o co pytasz, bo sama niestety od profesjonalistów nie miałam okazji się uczyć, moja pani nauczycielka nie zdążyła mi przez parę miesięcy przekazać o farbowaniu i rozjaśnianiu włosów zupełnie nic (pozdrawiam ją! oby jak najmniej takich)..

      Nie ważne jakim językiem powiesz daną rzecz, ważne żeby potrafić to wytłumaczyć i wiedzieć o czym się mówi.

      Zapraszam Cię na najnowszy post z odpowiedzią na Twoje pytanie ;) mam nadzieję, że podołam.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...