04.03.2013

Christina Aguilera - recenzja perfum.

                                                  


Moja recenzja perfum:
  
Miałam okazję mieć takie i bardzo mi się podobały.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: owoce egzotyczne, mandarynka, czarna porzeczka
nuta serca: peonia, jaśmin, soczysta śliwka
nuta bazy: wanilia, ambra, piżmo. 


Ciężko mi do czegoś porównać ten zapach, ale wg mnie był dość lekki i przyjemny. Bardzo kobiecy. Jeśli ktoś nie miał okazji mieć na sobie bardzo uporczywych i ciężkich zapachów to dziwi mnie to że twierdzi, że te są ciężkie. Wcale nie pachnie jak jakieś tanie podróbki z bazarków. Sami możecie sprawdzić w sklepie testując :)) 
Jeśli chcecie poczuć zapach bazarkowych pefrum to zakupcie sobie te sprzedawane w biedronkach w małych buteleczkach, jak dla mnie nie ważne jakby ładnie pachniały to strasznie czuć taki dziwny zapach, zdecydowanie niechciany.
Perfum Christiny Aguilery jak najbardziej polecam - ten który jest na załączonym zdjęciu. Innych nie próbowałam.  Zdecydowanie kupiłabym ponownie.

Cena jednak dla niektórych może być dość wysoka. Za 30ml zapłacimy ok. 70-80zł w zależności od sklepu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...