21.03.2013

Fa Sensual & Oil - body lotion


Balsam do ciała jak na załączonym zdjęciu.
Bardzo ładnie pachnie i długo utrzymuje się na skórze.
Przeznaczony do bardzo suchej skóry, ja taką mam i sprawdził się świetnie.
Na opakowaniu jest napisane, że wilgotność utrzymuje do 48 godzin, z tym się akurat nie zgodzę ale i tak ma bardzo długi cza.
Potrójna ochrona z trzema naturalnymi olejkami, Argan, Marula, Almond Oil.
Marka Schwarzkopf&Henkel jak zwykle mnie nie zawiodła.. :)
Jak dla mnie duży plus, skóra jest po nim nawilżona i miękka.






13 komentarzy:

  1. Nie miałam tego balsamu :) Ale skoro dobrze nawilża... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam ale chetnie kupie :) a co do kosmetyków jakie uzywam to róż: mariza, revlon, podkład: essence, dermacol-kryje jak diabli, revlon, pudry sypkie : inglot

    ot takimi kosmetykami sie maluje, cienie 120 manly i wyczaruejsz nimi co zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory miałam od nich tylko żele pod prysznic lub dezodoranty, zaciekawiłaś mnie tym balsamem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na fajny :) Nie widziałam ich nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich nie widziałam bo uwagi nie zwracałam na nie :)) a zapach jak się niesie od tego balsamu. Aż stwierdziliśmy z chłopakiem, że wszędzie nim pachnie hehe.. :)

      Usuń
  5. Jakos nigdy nie przepadalam za ta firma,ale chętnie wyprobuje skoro polecasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i się z nim polubiłam.
    Ładnie pachnie i nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten balsam :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pachnie nieziemsko, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie miałam, ale sądze, że i moja skóra by go polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam balsamów do ciała z Fa, ale na razie mam taki zapas mazideł do ciała, że nie planuje zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, po zimie mam bardzo skórą suchą i wciąż szukam "tego odpowiedniego". Skoro Tobie przypadł do gustu to może i mi się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie skończył mi się żel do ciała tej marki i byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...