05.03.2013

Hugo Boss - perfum

Woda toaletowa Hugo nie należy do moich ulubionych, wręcz przeciwnie nawet jej nie polubiłam.
Za 100ml. zapłacimy ok.110 zł., wg mnie nie jest wart tych pieniędzy.
Nuty zapachowe:  kwiaty papai, wodna lilia, zielone jabłka, nektarynki, brzoskwinie, jeżyny i piżmo.
Bazą zapachu jest drzewo sandałowe i ambra. 

Po takiej marce oczekiwałabym czegoś innego. Dostałam w prezencie, ale sama nie kupiłabym ponownie.
Wiadomo rzecz gustu, ale dla mnie ten zapach jest nie zbyt przyjemny, trochę duszący i po prostu nie ładny.
Patrząc na nuty zapachowe wydawałoby się, że powinien być całkiem ok. ale jakoś mnie nie urzekł.
Po spryskaniu się nim zapach nie jest najgorszy, ale jak się trochę ulotni to już jest gorzej.
Co niektórym się on podoba, inaczej bym go nie dostała, no chyba że decyzja była podjęta na ,,ślepo'' z wiarą w firmę i oczekiwania co do ceny.

Miłego dnia.! :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...