26.03.2013

MAKE UP ''AA'' krem

Dzisiaj dla  odmiany najpierw recenzja kremu. :)
Beauty Balance BB Krem ja wybrałam JASNY / SPF 15 do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.
Produkt ma nawilżać skórę, rozświetlać ją, korygować niedoskonałości, wyrównywać koloryt i chronić przed szkodliwymi promieniami uv.

Koloryt rzeczywiście wyrównuje, wybrałam jasny a mimo to daje lekki efekt opalenizny. Bardzo mi się spodobał, jest to nowa formuła. Mam jasną karnację i idealnie pasuje.
Jeżeli nakładamy na skórę może się wydawać, że jest zbyt ciemny, ale jak dobrze rozsmarujemy to wszystko ładnie wygląda. Nie zauważyłam też żeby zostawiał jakieś smugi, plamy, wystarczy go odpowiednio nałożyć.
Krem lekko nawilża, ale mimo to przed nałożeniem radziłabym odpowiednio przygotować skórę, tj. oczyścić, usunąć suchą skórę, nawilżyć.
Krem jest gęsty, ma ciemny kolor po otwarciu opakowania.


No i oczywiście plus za ochronę przed uv.
Cena  to chyba było kilkanaście złotych a pojemność wynosi 30ml.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...