16.03.2013

MASCARA Bell - super long.


Produkt jak na powyższym zdjęciu. Bell - wydłużający tusz do rzęs, kupiłam w biedronce z ciekawości i jestem mega zadowolona.! <3 Bardzo ładnie wydłuża rzęsy, już dawno takiego tuszu nie miałam.. :))
Zachęcające opakowanie w ładnym różowym kolorze. Był zakręcony zwykłą zakrętką i dołączona do tego była szczoteczka:

Szczoteczka jest silikonowa i fajnie się nią maluje rzęsy. Tusz dość szybko schnie.
Masa: 9g. Kosztowała o ile dobrze pamiętam mniej niż 10 zł i jak za taką cenę to na prawdę rewelacja.!

A poniżej efekt na moich rzęsach:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...