06.03.2013

Paris Hilton ,,Just me'' - perfum

Woda perfumowana o zapachu kwiatowo-owocowym. 
Nuty zapachowe: bergamotka, czerwone jagody, różowy pieprz, fiołek, konwalia, biała róża, frezja, irys, wanilia, drzewo sandałowe, ylang-ylang, piżmo, nuty drzewne.

Za 50 ml zapłacimy ok 60-70zł. Cena nie jest aż tak wygórowana wydaje mi się chociaż zależy pewnie gdzie kupimy go.
Zapach jest wg mnie słodko-gorzki, dosyć intensywny i trwały. Czy mi się podoba..? Stoi u mnie gdzieś w szafie od paru..lat. To chyba mówi samo za siebie.. :)) Nie jest najgorszy, na początku przez chwilę czuć ten słodkawy zapach ale potem robi się z niego nie wiadomo co. Myślę, że nie należy do najbardziej udanych zapachów Paris. Przed zakupem radzę wam go przetestować w sklepie i nie brać w ciemni choćby nie wiem co.. W większości ponownie nikt by go nie kupił ponownie. :))
Mnie on drażni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...