17.03.2013

Peeling Synergen SOFT


Genialny peeling... kupiłam kiedyś za parę złotych i byłam bardzo zadowolona, aż tak że postanowiłam po niego wrócić do Rossmana, a tam niespodzianka... nie było go :((
Skusiłam się na inny z firmy Synergen, który również opiszę w najbliższym czasie.

Zacznę od tego, że peeling ma fajną konsystencję, kremową, z dużymi drobinkami i z dużą ich ilością, jeszcze na taki nie trafiłam. Bardzo ładnie ściera naskórek. Raczej nie nadaje się do suchej cery i wrażliwej.
Po użycia skóra jest gładka i oczyszczona.
Niestety szybko się skończył bo używałam go również do ciała, tak mi się spodobał.
Zapach jest ok., delikatny.
Niska cena, opakowanie dobrze się zamyka.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...