08.03.2013

Perfum sweet love

Halo :D
Dziewczyny pamiętajcie, że kobietami jesteście cały rok, a z okazji ustanowionego święta właśnie na dzisiaj, życzę wam wszystkiego dobrego przez cały rok.! :))

Każdej należy się odrobi relaksu  i przyjemności, jaką może dać np. perfum.

Dzisiaj recenzja ,,sweet love'' marki LA RIVE, perfumy są tanie i dość ładne. Mam to szczęście, ze jestem doceniana przez cały rok i dostałam go kiedyś w prezencie. Zapach należy do słodkich, zastanawiam się tylko czy jeszcze je produkują. Wczoraj w Rossmanie widziałam tylko sweet rose.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: mandarynka, bluszcz,
Nuta serca: jaśmin, kwiat tiary,
Nuta bazy:  drzewo cedrowe, ambra, wanilia.


Zapach jest dość mocny i wyczuwalny przez otoczenie. :D 

2 komentarze:

  1. Używałam go przez 4 lata i niestety musiałam poszukać sobie nowej wody toaletowej, ponieważ przestali go produkować. Nie wiem czemu, ponieważ sweet love sprzedawał się lepiej od czerwonej wersji. Obecnie po kilkumiesięcznych poszukiwaniach zakochałam się w amor emio firmy chatier. nieco inny, ale również słodki, a nie duszący zapach ;) jedyną wadą może być cena, ponieważ jest o około 10 zł droższy od sweet love, ale jestem wybredna, więc cieszę się, że w ogóle udało mi się znaleźć inny odpowiadający mi zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przypadkowo gdzieś w sklepie go dostałam, ale miło wspominam :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...