15.03.2013

Puma flowing - perfum

Cześć.!

Zacznę dzisiaj od nut zapachowych:
nuta głowy: mandarynka, malina, frezja,
nuta serca: fiołek, irys,
nuta bazy: drzewo cedrowe. 


Jak dla mnie zapach jest jakiś taki migdałowy, kwiatowy. Trochę mdły i odpychający. Plusem jest na pewno to że dość długo się utrzymuje. Wydaje mi się, że najgorszy ze wszystkich zapachów pumy.  Buteleczka jest nawet ładna.. 20ml/40zł.


Trudno opisywać perfumy bo wiadomo każdy ma inny gust. 
Wg mojego uznania nie jest zbyt fajny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...