20.03.2013

Spicy Lip gloss - wibo ,,papryczka''

Błyszczyk w kolorze czerwieni z lekkim brokatem, pasuje do wczoraj opisanego przeze mnie lakieru, co wdać na zdjęciach.




Opis producenta:
,, Lip gloss zawiera ekstrakt z papryczki chilii, która działa pobudzająco i stymulująco. Powoduje uwydatnienie i powiększenie ust.
UWAGA! Może wywołać efekt delikatnego pieczenia. ''
Przebadany dermatologicznie. Masa netto: 3ml.


Zdjęcia po pomalowaniu nim ust :




Dla porównani przed (po lewej) i po :


Patrząc na zdjęcie dużej różnicy nie widać. Usta są lekko uwydatnione, ale to każdy błyszczyk tak działa więc nic nadzwyczajnego.
Czy jest zawarta papryczka? - nie wiem, szczerze mówiąc nie zauważyłam ani nie odczułam żadnego pieczenia itp. 
Błyszczyk raczej nie powiększa, za to nadaje ładny, delikatny, czerwony kolor.
Przyjemny dla oka, ;) ma ładny zapach.

Ma jednak dużo minusów:
- nie powiększa,
- jak dla mnie nawet odpowiednio nie nawilża, po chwili znika,
- na ustach niemiłosiernie się klei, rozpływa po za nie nawet,
- po zamknięciu często wylewa się po za opakowanie i brudzi wszystko co się da.. ;/
Raczej nie kupię ponownie..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...