29.03.2013

Szampon intensywnie wygładzający Ziaja


Dzisiaj recenzja szamponu do włosów, który zakupiłam po użyciu próbek dołączonych kiedyś w prezencie.
Bardzo mi się spodobał, włosy po nim były tak gładkie i miękkie, że aż brak mi słów by to opisać... :). Dodatkowo użyłam wtedy maski intensywnie wygładzającej z Ziaja.
Będę go używać raczej sporadycznie bo z czasem włosy mi się przyzwyczają i nie będzie takiego efektu.
Zapach jest bardzo ładny. Cena za ilość też jest super.

Wg producenta:
Szampon ma wygładzać włosy -  tak jest. :)
Zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie - nie wiem bo moje się nie plączą
Zapewnia włosom miękkość i połysk przez długi czas - zdecydowanie tak :)

Przeznaczenie: do włosów niesfornych, suchych, szorstkich, matowych.
Moim zdaniem idealnie się nadaje do każdego rodzju z wyżej wymienionych.
Jednak nie przesadzałabym z nadmiernym wmasowywaniem go w skórę. Ja osobiście włosy u nasady myłam innym. :))

Ogólnie jak najbardziej polecam :)

1 komentarz:

  1. Właśnie dziś kupiłam zestaw szampon i odzywka;) zobaczymy jak się u mnie sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...