21.03.2013

Wasch Peeling - sweet touch Synergen

Peeling jak zapewnia producent nie zawiera mydła i pomaga zwalczać trądzik.
Według mnie delikatnie oczyszcza naskórek, ma drobniuteńkie ziarenka i nadaje się do bardzo wrażliwej, suchej skóry. Może być stosowany codziennie rano i wieczorem ze względu na są delikatną konsystencję.
Zawiera ekstrakty z malin, marakui, oczaru, ma dzięki temu ładny cukierkowy zapach, chociaż wyczuwam w nim pewien niechciany zapach tanich perfum.. Pierwsze odczucie kojarzy się z czymś słodkim, ale potem wyczuwa się taki dziwny zapach.

Ma też niby zatrzymywać wilgoć, chociaż nie zauważyłam niczego takiego.
Zawiera mentol i jego działanie powoduje uczucie świeżości i w 100% się z tym zgadzam.
Nie zawiera *parabenów.




*,,PARABENY - to konserwanty, które przedłużają życie kosmetyków. Zadaniem parabenów jest niedopuszczanie do powstawania pleśni i blokowanie rozwoju drobnoustrojów. Dzięki temu wyroby mogą spokojnie leżeć na sklepowych półkach i zachowywać swoją świeżość oraz wątpliwą jakość.
Udowodnione negatywne działanie parabenów to m.in. alergie, objawiające się podrażnieniem skóry (pokrzywka, zaczerwienienie, wyprysk, świąd).''


A wy macie jakiś ulubiony peeling??? Może ktoś mi coś poleci? ;)

1 komentarz:

  1. muszę go wypróbować, bo ostatnio jakieś wypryski pojawiły mi się na twarzy. słyszałam, że dobry jest 3in1 z garniera, ale osobiście nie testowałam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...