07.04.2013

Conte - rajstopy

Halo!
Dziwnie mi się tu wstawia zdjęcia rajstop itp., no ale może komuś się spodobają :)

Rajstopy i pończochy marki Conte:


Materiał : Poliamid (88%) i Elastan (12%).

A teraz na zdjęciu pończochy. Całkiem fajne, samonośne z nici multifilamentowych wykończone elastyczną koronką.
Może to niespotykane, ale nigdy nie miałam pończoch, jakoś zawsze mnie nie przekonywały i wolałam po prostu jakieś ozdobne rajstopki :) Myślę, że zmieniłam zdanie po założeniu tych :



Ładnie wyglądają, trzymają się na nodze jak się je odpowiednio naciągnie. Pod koronką znajdują się tasiemki.

Dla zainteresowanych link do stronki ContePolska :

http://www.sklep.contepolska.com/

3 komentarze:

  1. Wyglądają prześlicznie na nogach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja cały czas myślałam że same rajstopy były a tam taka ładna niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam rajstopy conte, mają super ceny, a jakość lepszą nż gatta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...