11.04.2013

HandsomeMen

Zestaw upominków od http://www.handsomemen.pl/


 Bezwodne serum w sprayu do termostylizacji.

 Wzmacniający loton do termostylizacji.

 Książeczka HandsomeMen - metody zagęszczania włosów, prezentacja kliniki Handsome Men.

Mini katalog o prostowaniu włosów, prezentacja kosmetyków do stylizacji, porady, wskazówki.

Recenzja kosmetyków na pewno wkrótce się pojawi. :) Na razie nie miałam kiedy ich przetestować.
Zapraszam was również do przeglądania innych postów m.in. tych o prostowaniu włosów, kilka znajdziecie w rubryce po lewej stronie.



4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tych produktów, ale niestety włosy prostuję bardzo sporadycznie i myślę czy by tego nie używać tak po prostu, bez prostowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli dawałyby dobry efekt to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te produkty są rewelacyjne ! Nigdy wcześniej tak szybko nie wyprostowałam sobie włosów, a mam z natury kręcone.
    http://modowisko.pl/ii-zjazd-blogerek-lubuskich/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo się przekonam jak wypróbuję, jak na razie nie miałam czasu :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...