07.04.2013

II Spotkanie blogerek ;)

Bardzo się cieszę z wczorajszego spotkania. Był to super pomysł i dziękuję dziewczynom za organizację i za przybycie w tak licznym gronie :)

Ciężko mi było wybrać jakieś zdjęcia :P




Dziękuję również sponsorom upominków. We wcześniejszy poście prezentowałam rajstopy i pończochy firmy ContePolska. Kilka kolejnych postów będzie zatem zawierało różnego rodzaju produkty. Nie ukrywam, że najbardziej przypadły mi do gustu te do stylizacji włosów. :)

Teraz krótko o herbacie BIG-ACTIVE. Dostałam zieloną z owocem pigwy i jak na kogoś kto zielonych herbat nie lubi powiem wam że mi nawet zasmakowała :)) Polecam.!


Strona Big Active:

Informuję was również o konkursie, myślę że nagrody są bardzo fajne :)

KONKURS ODKRYJ TO, CO LUBISZ


Lubisz odkrywać świat, poznawać to co nowe, wyrażać siebie? Weź udział w wyjątkowym konkursie „Odkryj to, co lubisz!” i wygraj:
 - Realizację 1 z 6 odkryć z pomocą Big-Active, a wśród nich: Kurs Stylizacji, Nauka Makrofotografii Przyrody, Szkolenie z Egzotycznej kuchni, Poznawanie tajników życia Gejszy, Nauka Tworzenia naturalnych kosmetyków lub Realizacja tatuażu według własnego projektu
 - 1 z 250 nagród dodatkowych: zestawu herbat Big-Active z designerskim t-shirtem
Nie czekaj i już dziś przekonaj nas dlaczego właśnie Ciebie powinniśmy wybrać do realizacji wybranego odkrycia! Przeżyj niesamowitą przygodę z Big-Active i odkryj to, co lubisz!
Konkurs trwa: I ETAP (02.04 - 30.04 2013), II ETAP (18.05 – 31.05 2013) 
Wejdź: https://www.facebook.com/BigActiveTea/app_387833564657429


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...