28.04.2013

Kłos na głowie?

Hej :)
Postu o robieniu kłosa jeszcze nie było, nie wiem czemu bo tak świetnie wygląda.
Po obejrzeniu tych wszystkich zdjęć które wrzucam, stwierdziłam, że: ,,nigdy więcej nie obetnę włosów''.
Będę miała długie aż do ziemi hehe.. :D (no może trochę przesadziłam..:))



 1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.



A teraz fotografia na której jest wykonanie kłosa:




Oczywiście przeszukałam trochę za nim znalazłam filmik o tym jak zrobić takiego kłosa:

Zobaczyć możecie tutaj: Easy Fishtail Braid / Plait  kłos który robi FoxyLocksExtensions 

jest bardzo precyzyjny i wygląda efektownie.




Kolejny film dodany przez NaSzpilkach Tv  ---> Jak zrobić kłos?
Również bardzo ładny :)



Szkoda, że nie mam takich długich włosów..
A wam jak się podoba? :)



2 komentarze:

  1. Uwielbiam kłosy :) Bardzo wygodna fryzurka, a inspiracje piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają na włosach. Chciałabym kiedyś takiego mieć zrobionego ze swoich :) Ale ja nawet warkocza ledwo co potrafię zrobić :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...