14.04.2013

Kosmetyki do twarzy NONI CARE

Kosmetyki które dzisiaj prezentuję otrzymałam od Pulanna.
http://www.pulanna.com.pl/





 Od lewej:
Nawilżający krem pod oczy o przedłużonym działaniu nawilżającym. 
Jak dla mnie całkiem przyjemny. Już wypróbowałam i fajnie nawilża.
Jak wiadomo skóra wokół oczu jest bardzo wrażliwa i należy o nią szczególnie dbać zatem kremik będzie bardzo przydatny. :))
Ma bardzo przyjemny lekki zapach.
Producent zapewnia, że zawiera substancje aktywne zawarte w soku Nanoni oraz w ekstraktach z aloesu i grejpfruta, oliwy z oliwek i oleju avocado. 
Opakowanie wskazuje już na pierwszy rzut oka jakieś olejki i mnie się nawet skojarzyło z avocado. Krem ma również zmniejszać cienie i opuchlizną pod oczami. Stosuje się go rano i wieczorem na skórę powiek jak i pod oczy. :))

Nawilżający żel zmywający ( więcej o nim napiszę w poście o żelach do twarzy :)) .

Nawilżający krem do twarzy, ma bardzo ładny delikatny zapach i ładnie nawilża. :))

Dodatkowo w zestawie były dwie maseczki nawilżające do twarzy (recenzja maseczek będzie w poście o maseczkach).


1 komentarz:

  1. Ciekawe produkty. Chętnie bym chciała taką paczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...