10.04.2013

Marion - mleczko prostujące włosy.


Mleczko do prostowania włosów prostownicą lub na szczotce z użyciem suszarki: TAK
Doskonale rozprowadza się na włosach: NIE KONIECZNIE, mi się je średnio rozrowadza.
Ujarzmia niesforne kosmyki: CZĘŚCIOWO TAK.
Długotrwale zapobiega puszeniu się włosów: NIE BARDZO, ja nie zauważyłam jakiejś specjalnej różnicy.
Nadaje jedwabistą gładkość: ŻE CO NADAJE??
Sposób użycia : TAK jest przedstawiony.
Doskonale proste włosy : NIE DO KOŃCA.
Długotrwały efekt: NIE, na pewno przedłuża efekt prostowania ale nie na aż tak długo.
Termo-ochrona: ciężko zauważyć ,,gołym'' okiem :))

Chyba na stałe nie zagości wśród moich kosmetyków. Nie zauważyłam jakiegoś specjalnego efektu. Nie powiedziałam: wow!  i nie umarłam z zachwytu.. ;)


2 komentarze:

  1. U mnie też niestety się mleczko nie sprawdziło:(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :) Właśnie poszukiwałam takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...