06.04.2013

Mycie grzebieni i szczotek - Poradnik pani domu :)

Wczoraj przeglądając Poradnik pani domu ( Helga Kuhn )
 natknęłam się na taką oto poradę dotyczącą czyszczenia szczotek do włosów i grzebieni:

,,Do mycia grzebieni i szczotek do włosów doskonale nadaje się pianka do
golenia. Wystarczy spryskać pianką grzebień, zostawić ją na parę minut, a
potem spłukać czystą wodą.''


Od razu przyszło mi do głowy żeby wypróbować. :D
No i się niestety rozczarowałam bo coś nie poszło... O.o
Przetestowałam oczywiście na szczotce, zostawiłam z tą pianką na trochę i płuczę tą wodą a tam nic.. żadnej rewelacji nie było.
Równie dobrze mogłam umyć samą wodą..




A wy próbowały(li)ście kiedyś takiego sposobu???


Pozdrawiam
i uciekam szykować się
na spotkanie ;*

4 komentarze:

  1. Czyli coś idealnego dla mnie, bo ja zawsze tylko wyciągam włosy, a przecież osadza się mnóstwo kurzu w nich :(
    Dodaję do obserwatorów, bo widzę, że tu wiele przyjemnych rzeczy na mnie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś poprawa czystości była na szczotce, ale jak mówię bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz - jeśli zdarza mi się praktycznie wcale nie czyścić no to u mnie widać dużą poprawę :)

      Usuń
  3. Dzięki za radę! Chętnie wypróbuję, bo właśnie uparcie poszukuję jakiejś metody na czyszczenie szczotek do włosów ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...