29.04.2013

Noni care face wasch gel




Żel do mycia twarzy o przecudownym owocowym, cytrusowym zapachu.
Twarz po umyciu jest odświeżona i przede wszystkim czysta.

Od producenta:
,,No synthetic or dyes or pigments, no parabens, silikines, paraffins or paraffin oil derivatives.''

Zatem widzimy całkiem  się postarał :)
Standardowo już dodam, że wysusza skórę.. to się chyba nigdy nie zmieni O.o
Jeśli chodzi o konsystencję to dla mnie jest zbyt rzadka przez co przy pobieraniu wychodzi niechciana, zbyt duża ilość specyfiku..
Ogółem polecam :)

www.nonicare.eu


8 komentarzy:

  1. Krótko zwięźle i an temat. Jak z dostępnością? Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępny tutaj: http://esentia.pl/p/noni-care-nawilzajacy-zel-zmywajacy/

      Za 100ml / 15,90zł.
      Nie wiem jak w sklepach na półkach ponieważ go dostałam :)

      Usuń
  2. Mam jego brata z różową zakrętką... i jest beznadziejny :( Śmierdzi, dzusi wręcz jego zapach. A tego nie widziałam jeszcze w Rossku. Ale mam traumę po tamtym, więc ine wiem czy bym zakupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, nie wiem skąd to zdziwienie. Chyba że nie jesteś włosomaniaczką, to rozumiem :D Ale myję z powodzeniem i cieszę się świeżością włosów przez 2-3 dni. Tylko że wiadomo, nie byle jaką pierwszą z brzegu, ale taką co sie od tego nadaje.

      Usuń
  3. ja mam bardzo wrażliwą skórę;p więc się nie skuszę;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko trafić na żel do twarzy który by nie wysuszał skóry, próbowałam już bardzo wielu i zawsze to samo :P

      Usuń
  4. Lubię produkty z tej firmy. Z chęcią bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...