02.04.2013

Strawberry & white chocolate - balsam do ciała Avon



Zapach: truskawka i biała czekolada - jak dla mnie średnio pachnie.

Od producenta: Zapewnia długotrwałe nawilżenie i pozostawia skórę miękką, elastyczną i gładką. Sposób użycia : Obficie wmasować w ciało i dłonie.
Konsystencja: dość rzadki.
Pojemność i cena: 200ml.
Opakowanie: ładne, dobrze się zamyka.

Według mnie producent nas nieźle okłamuje.. ;/ Elastyczna i gładka skóra - nie jest, miękka też nie specjalnie.
No i co najgorsze długotrwałe nawilżanie.., nawet po obfitym wmasowaniu po chwili nie czułam żadnego nawilżenia i mogła bym wcierać po raz kolejny..
Słabiutko. O.o
Jedyny plus to zapach, ale mi akurat nie specjalnie przypadł do gustu, jest trochę sztuczny.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...