27.04.2013

Synergen wasch-gel

Halo! :D

Nie wiem jak mogłam wcześniej wam nie opisać o tym specyfiku:




Żel jest przeznaczony do mycia twarzy skóry wrażliwej, jednak i tak wysusza lekko skórę.
Nie powoduje podrażnień.
Ładnie oczyszcza.
Usuwam nim nie tylko codzienne zanieczyszczenia i brud, ale także makijaż.
Do demakijażu u mnie nadaje się świetnie. Nie lubię tych wszystkich płynów, mleczek które tylko zawsze drażniły moje oczy. Żel u mnie spisuje się świetnie.
Przebadany dermatologicznie. Ma delikatny zapach :)


Miłej soboty Dziubki ! ;)


2 komentarze:

  1. też go mam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tego żelu. Ale nei wiem czy się skuszę, skoro wysusza. Moja skóra potrzebuje nawilżenia. A makijaż oczu wolę zmywać jednak czymś delikatniejszym niż taki żel, pewnie dostałby się do oczków i szczypał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...