03.04.2013

Ziaja wazelina biała vs Decubal Hand Cream

Zimą dłonie potrzebują specjalnej ochrony przed wiatrem i mrozem.
Dlatego dzisiaj konfrontacja kremu do rąk z wazeliną.

Zacznę od kremu Hand Cream:

Zapach i konsystencja: bezzapachowy, gęsty, biały.
Zadanie: Nawilżanie, zmiękczanie, pielęgnacja suchej, szorstkiej i popękanej skóry, łagodzi podrażnienia, wygładza, chroni skórę, zawiera filtry uv, szybko się wchłania.
Opakowanie: poręczne, ładne, dobrze się wyciska krem, ładnie się zamyka.
Moje zdanie: delikatnie zmiękcza i nawilża, nadaje się do przesuszonej skóry, gorzej gdy jest ona popękana wtedy napotykamy niemiłe uczucie.. O.o  Rzeczywiście szybko się wchłania, ale widać że skóra się błyszczy.
Nie podoba mi się to, że jest bezzapachowy bo jak czuję zapach dłoni po nim to mi się nie poboba, wręcz drażni mnie on...

Krem jak dla mnie bez rewelacji, jedyny plus za nawilżanie.

A teraz przejdę do wazeliny:


Konsystencja i zapach: półstała, tłusta, bezbarwna, bezzapachowy.
Opakowanie: malutkie, o okrągłym brzegu, dobrze się zamyka, idealne do torebki.
Zadanie: natłuszczanie, ochrona, zapobiega wysuszaniu, regeneruje naskórek.
Moje zdanie:  Duży plus za regenerację, bardzo szybko uporała się z popękaną skórą, nic mnie nie szczypało w dłonie. Niestety jest tłusta i bardzo powoli się wchłania co ma znaczenie w zabrudzeniu ubrań, na szczęście po dotknięciu nie zauważyłam plam.
Wydaje mi się, że jest lepsza niż krem, daje większą ochronę, nawilżanie i szybką regenerację, żeby wam nie skłamać na następny dzień była już znaczna poprawa.
Nie przepadam za tłustymi dłońmi po balsamach, kremach itp. ale dla takich efektów myślę, że warto się pomęczyć.  No i nie trzeba jej dużo nakładać :D  mimo to skóra i tak połyskuje.
Jak dla mnie to wygrywa z każdym kremem jaki dotąd używałam ze względu na swą skuteczność.

Warto też wspomnieć o tym, że jest bezzapachowa, krem też miał taki być, ale jednak dłonie po kremie brzydko pachną a po wazelinie nie odczuwamy żadnego zapachu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...