04.05.2013

Eau de parfum VERSACE Bright crystal

Perfum jak na załączonym zdjęciu:





Woda perfumowana 33ml.
W sklepach dostępna w wersji:
buteleczki z diamentem :)

Jest to ładny, kobiecy zapach, jednak te które miałam okazję używać z buteleczki sklepowej były jakieś ładniejsze. Zdecydowanie też były trwalsze.
Różnica jest też w cenie. Moja buteleczka 33ml/30zł, a ta sklepowa 30ml/118zł.


Nuty zapachowe:
Głowa - yuzu, owoc granatu, nuta lodu
Serce -  lotos, piwonia, magnolia
Podstawa - piżmo, ambra, drzewo
 
,,Perfumy Bright Crystal pachną dzięki akcentom owoców cytrusowych na początku świeżo, po czym przechodzą w zapach trochę słodszy z tonami piwonii czy magnolii. Zbytnią słodycz wyważają akordy kwiatu lotosu. Zapach w efekcie jest łagodny i czysty, ale przy tym jest bardzo kobiecy i zmysłowy.''
(Źródło: http://www.iperfumy.pl)
 

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tych perfum, ale to raczej zapach nie dla mnie z tego co opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to tak, ale ręki sobie uciąć nie dam bo nie widziałam jak je robili hehe..
      Też się dziwiłam, że taka butelka i cena. Dostałam je z fabryki ;)

      Usuń
  3. Zapach i trwałość są inne, bo to zwykła podróbka. Wystarczy spojrzeć choćby na różnicę w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To na 100% podrobka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że drugi zapach versace który wąchałam i miałam ,,na skórze'' jest rewelacyjny, zatem nie sądzę żeby były to podróbki :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...