05.05.2013

Goldwell - ,,hot form'' & ,,sleek protection''


Jak już kiedyś wspominałam (tutaj) dostałam kosmetyki marki Goldwell.
Dzisiaj przyszedł czas na małą recenzję :))

Hot from

Wzmacniający loton do termostylizacji.

Od producenta:
* idealny do włosów cienkich i normalnych,
* zawiera mikroproteiny, chroni przed temperaturą 200 stopni oraz utratą koloru.

Moja opinia: nadaje się do stylizacji włosów, ma działanie ochraniające w jakimś tam stopniu, ale bezgranicznie to ja w to nie wierzę. 
Na pewno nie służy do pielęgnacji i w połączeniu z prostownicą wręcz może niszczyć nadmiernie włosy :(
Pobieżnie przejrzałam skład i na drugim miejscu zaraz po wodzie znajduje się Alcohol Denat. 
Zawiera również  niacinamide, substancję która powoduje poprawę ukrwienia skóry głowy, wzmacnia cebulki włosów, przez co zapobiega ich wypadaniu. Stosowana również w kosmetykach do cery tłustej, trądzikowej, gdyż może działać regulująco na aktywność gruczołów łojowych.
Plus tego produktu to na pewno zapach, chociaż nie utrzymuje się długo na włosach.
Loton zawiera także emolient  Hydrogenated Castor Oil, środki kondycjonujące i inne.


Sleek  perfection
Drugi produkt to bezwodne serum w sprayu do termostylizacji.

Od producenta:
*zmniejsza łamliwość włosów aż do 50%
*nadaje jedwabiste wygładzenie
*chroni włosy przed wilgocią aż do 24 godzin
*chroni przed temperaturą do 200 stopni oraz utratą koloru

Moja opinia: 
Analizując skład znów natknęłam się na Alcohol Denat. . Również zawiera emolienty, a na pierwszym miejscu znajduje się Trisiloxane, czyli filtr UV, chroniący skórę przed szkodliwym wpływem promieniowania słonecznego. Gdzieś na samym końcu znajduje się PEG-8, substancja nawilżająca odpowiedzialna za prawidłowe nawilżenie, co zapewnia dobre funkcjonowanie skóry.
Również ładnie pachnie.
Produkt nadaje się do stylizacji, wygładza delikatnie włosy, nawet jeśli ich nie prostujemy, jednak lekko może je obciążać.


Oba kosmetyki służą do stylizacji włosów i po użyciu ich włosy są miękkie, gładkie.
Produktów nie polecam używać przez dłuższy czas, ze względu na szkodliwość denaturatu, który ma działanie wysuszające. Zestaw służy do prostowania, a nie do pielęgnowania włosów.
O składzie mogła bym jeszcze się rozpisywać ale nie wiedzę tutaj sensu. 
U osób które chcą pielęgnować włosy na pewno się nigdy nie znajdzie dlatego, że stosuje się go w połączeniu z prostownicą, a do stylizacji jak najbardziej się nadaje, chociaż i tak jak dla mnie rewelacji nie ma. :))

Pozdrawiam
i życzę miłego wieczoru :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...