19.05.2013

Kilka informacji na dobranoc

Jak co nie którzy zdążyli zauważyć założyłam fanpage na facebooku:
www.facebook.com/www.fryzjerska.blogspotcom 
i zapraszam do polubienia, tym bardziej że nie wiadomo jak to będzie niedługo z obserwowaniem na blogu.
Jeśli nie słyszeliście to mają być zmiany i opcja obserwowania zniknie ;/



Druga sprawa to taka, że planuję dodać trochę innej tematyki do bloga, a mianowicie odżywianie i może jakieś ćwiczenia. Oczywiście pielęgnacja włosów, twarzy, ciała i kosmetyków nadal będzie się pojawiała. Myślałam już nad zmianą nazwy bloga, ale stwierdziłam że to nie istotne i przyzwyczaiłam się już do tej :)

Co myślicie o nowej tematyce?

Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Brzmi bardzo interesująco,już nie mogę się doczekać zmiany.
    A co do usunięcia tej opcji z obserwowaniem bloga to chyba jest to zły pomysł i mam nadzieję że nie dojdzie do skutku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam taką nadzieję, co prawda na innych blogach nie widać, że je obserwuję i nie wiem dlaczego, ale chociaż widnieją na mojej liście :D Na szczęście do większości mogę dotrzeć dzięki komentarzom i tak przeważnie robię :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...