25.05.2013

L'biotica BIOVAX - współpraca.

Cześć :)
Dzisiaj pochwalę się wam nawiązaniem współpracy z firmą L'biotica, która jest znana m.in. z produktów do pielęgnacji włosów BIOVAX. 
Chciałabym od razu podziękować Pani Joannie G., która reprezentuje firmę IMR za uprzejmość i bardzo dobry kontakt. :)
Oczywiście duży plus za profesjonalne podejście do sprawy i przesłanie całej serii kosmetyków jakie wybrałam tj. do włosów przetłuszczających się i to w opakowaniach codziennego użytku, a nie tylko zwykłych próbkach. 
Jak wiadomo aby coś dobrze przetestować musimy tego użyć kilkukrotnie, wtedy zobaczymy rzeczywiste efekty.

Od lewej:
1.Intensywnie regenerująca maseczka do włosów przetłuszczających się.
2. Intensywnie regenerujący szampon do włosów przetłuszczających się.
3. Dwufazowa odżywka bez spłukiwania do włosów przetłuszczających się.
4. Serum wzmacniające A+E.


Oczywiście nie obyłoby się bez przetestowania ich już dzisiaj, jednak na efekty będziecie musieli poczekać.

Produkty możecie zakupić w autoryzowanych sklepach:
i nie tylko. 

Do zapoznania się z marką i przeróżnymi artykułami zapraszam do serwisu:  www.biovax.pl oraz na www.lbiotica.pl .


              W opakowaniu razem z maseczką znalazły się: serum 15ml oraz 'termocap' 
 - czepek wspomagający regenerację włosów:






Serum do włosów A+E, buteleczka zawiera pompkę jak wcześniej recenzowany przeze mnie jedwab do włosów Marion, który opisywałam tutaj.





Razem z odżywką dwufazową w opakowaniu była maseczka intensywnie regenerująca 20ml 
i wizytówka reklamująca balsamy do ust. 




   Szampon 200ml w bardzo poręcznym opakowaniu,
  który na pewno zabiorę w podróż. :)





Pozostaje mi i wam nic innego jak oczekiwanie na recenzję. :)
Miłego dnia! :))


13 komentarzy:

  1. gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam maske i szampon,aktualnie katuje serum:) kocham tą firmę i cholernie zazdroszcze współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się bo słyszałam dużo dobrego o Biovax i zresztą kiedyś już używałam.
      :)

      Usuń
  3. Będę czekała z niecierpliwością.

    Zazdroszczę Ci bardzo współpracy. Tej serii jeszcze nie wypróbowywałam, ale zauroczyła mnie nowa maska- naturalna oleje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio wygrałam żel i szampon przeciw wypadaniu włosów... ale moim testerem będzie chłopak - bo ma już duże prześwity :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy. :) Biovax ma moją ulubioną maskę z proteinami mlecznymi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, uwielbiam ta firmę. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z tego odżywkę do włosów.Zapach nie powalał ale rezultaty były:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałej współpracy! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...