07.05.2013

Liebster Blog :)

Nominację do Liebster Award otrzymałam od: mybrushesmylife.blogspot.com
I za nią dziękuję. :)
Od razu zaznaczam, żeby nie wysyłać do mnie więcej tych nominacji bo niezbyt interesuje mnie ta zabawa :))

Zasady:
Nominacja jest nagrodą za jakość prowadzenia bloga, uznaniem go za wartego uwagi, a co za tym idzie poleceniem swoim czytelnikom. Wybieramy blogi, które dopiero zaczynają - mają małą ilość obserwujących. 
Osoba nominowana ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań oraz wymyślenie swojej 11. Następnie wybiera blogi, które uważa za warte uwagi.

Nad wymyśleniem moich pytań i wybraniem blogów musiałabym się trochę zastanowić i na samym starcie nie wiem czy to  wykonam.

Odpowiedzi na pytania:
 

            1.Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga...
To było pod wpływem chwili :))

2. Ulubione blogi...
Jest ich dość sporo, ale wybrałam kilka:
modnania.blogspot.com
piinkshot.blogspot.com
bycidealna.pl
lubieszpinak.blogspot.com
margineszycia.blogspot.com

3. Nie wyjdziesz z domu, bez...
Zamknięcia drzwi i zabrania ze sobą kluczy.

4. Kosmetyk bez którego nie możesz żyć...
Żel do mycia ciała.

5. Jeśli do wyjścia zostaje Ci 5 min, to bez czego nie będziesz potrafiła się obejść...
Uczesania włosów..

6. Czyli lubisz inspirować się innymi blogerkami, czy szukasz własnego niepowtarzalnego stylu...
Ciężko stwierdzić o jaką inspirację chodzi, bo jeśli o blogerki modowe to mnie to nie interesuje, nawet nie lubię specjalnie blogów modowych.
Jeśli chodzi o pielęgnację ciała, to mam  kilka ulubionych blogerek.
Raczej tworzę swój styl, ale lubię korzystać z wartościowych porad innych.
Inspirację najczęściej czerpię od ludzi pełnych pasji, pozytywnej energii.

7. Jeśli mogłabyś coś w sobie zmienić, to co by to było...
Oczy..

8. Osoba, która jest dla Ciebie autorytetem...
…nie ma takiej (chyba).

9. Co najbardziej cenisz w drugim człowieku...
Piękne pytanie… Cenię sobie w innych szczerość, prawdziwą przyjaźń jeśli taka się wgl zdarza, upartość w dążeniu do celu, bezinteresowną pomoc, chęci do robienie czegokolwiek mimo trudności napotkanych w życiu.. Mądrość, spryt i inteligencję.

10. Co jest Twoim największym marzeniem...
Dużo moich marzeń już się spełniło i nadal się spełniają. To największe jest już osiągnięte, być może kiedyś pojawi się następne. :))

11. Czy mimo niepowodzeń wciąż starasz się dążyć do własnych celów...
Oczywiście, że tak. Jest tyle rzeczy, które chciałabym zrobić, że nawet jeśli jedna mi nie wyjdzie mogę zabrać się za następną :)) Boję się tylko, że na wszystko nie wystarczy mi życia heh..


2 komentarze:

  1. :) Dziękuje za odpowiedzi mam nadzieję, że moje pytania Cię nie zamęczyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc :) Nie zmęczyły, były całkiem fajne :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...