13.05.2013

Majowe must have.! :D


1.Ziaja szampon wygładzający - od czasu do czasu używam i daje fajny efekt :)
2. Garnier Ultra Doux odżywka pielęgnacyjna z avocado i masłem karnite - niedługo napiszę recenzję jak trochę jej poużywam, a jak na razie jestem bardzo zadowolona.
3. Szampon Garnier Ultra Doux cytryna i biała glinka, również planuję jej recenzję w najbliższym czasie.
4. Babydream Pflegeol - olejek pielęgnujący. Używam do olejowania włosów raz na jakiś czas.
5. Jedwab do włosów Marion Natura Silk - nowy zakup, wkrótce recenzja :)
6. Tabletki Belissa - włosy skóra paznokcie, po odbyciu kuracji (tj. zużyciu opakowania) podzielę się wrażeniami.


Coś dla dłoni:

1. Krem skinea - używam do nawilżenia. Recenzja była tutaj.
2. Lakiery do paznokci:
Izyda - czerwień
Wibo - Gel like
Wibo - extreme nails
Sfari - trendy colours
3. Wycinacz do skórek.

A teraz pielęgnacja twarzy i nie tylko:

1. Pomadka Under twenty - do nawilżania w ciągu dnia.
2. Korektor do twarzy
3. Pomadka Celia
4. Pomadka błyszczyk Celia
5. Tusz do rzęs wydłużający Bell
6. Wazelina - używam jej do rzęs, podobno poprawia ich gęstość i wzmacnia. Wcześniej była recenzja innego przeznaczenia --> tutaj.
7. Krem i podkład AA make up.
Krem opisywałam tutaj.  Z podkłądu jestem nawet zadowolona, dotychczas używałam tego z Max factor, ale ten z AA zdecydowanie mi służy :)
8. Noni Care - krem do powiek i krem do twarzy, oba bardzo polubiłam ,chociaż jako tako efektów powalających nie zauważyłam.
Wspominałam już o nich tutaj, tutaj żel i tutaj maseczki
9. Tormentile na wypryski itp.
10. Krem nivea - stosuję do nawilżania ust przed nałożeniem pomadki, a właściwie do natłuszczania.

Maseczki:

1. Perfecta wygładzająca
2. Noni Care nawilżająca
3. Ziaja oczyszczająca

Żele do twarzy:

Tutaj wystarczyłby jeden ale nie lubię rutyny ;)
1. Synergen - żel peeling , uwielbiam skórę i uczucie świeżości po jego zastosowaniu, aczkolwiek jako peeling się nie sprawdza.
2. Synergen Clean&Care
3. Noni care.

Perfumy :)
To co lubię najbardziej:

1. Rexona - ma fajny kobiecy zapach, jest skuteczna, Jestem jak najbardziej zadowolona.
Miałam już niebieską i tamta była bardzo delikatna. (tzn. zapach był delikatny, coś typu nivea)
A zdecydowanie uwielbiam zieloną, jest bardzo świeża, kupiłam ją kilka razy i na pewno do niej powrócę.
2. Nivea energy fresh, już chyba trzecia moja. Bardzo przypasowała mi do gustu, zapach jest świeży i wyczuwalny. Miałam już inne antyperspiranty ale ten jest moim ulubionym.
3. Woda perfumowana Bruno Banani, bardzo kobieca.
4. Woda toaletowa Puma jam. Bardzo lubię zapachy z pumy, szkoda tylko, że są to wody toaletowe.
Widziałam ostatnio jakiś nowy zapach i jest bardzo ładny.
Czerwona i zółta również są fajne. :)

I na koniec pozostały:

1. Krem do stóp nappa, aż dziwne że nie było jeszcze o nim recenzji, jednak bez niego też bym się obyła, używam sporadycznie jak mi się przypomni.
2. Balsam do ciała Fa. Recenzja była tutaj. Jak na razie jest dla mnie numerem 1 !!
3. Puder - do włosów w nagłych sytuacjach.
4. Peeling z Joanny, zdecydowanie używam go najczęściej z tych czterech produktów.
Uwielbiam jego zapach i działanie.






12 komentarzy:

  1. żeby jakiekolwiek efekty bellisy zauważyc trzeba ją brać dłuzej niz 1 opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to tylko suplement i nawet nie w połowie organizm przyjmuje składniki;

      Suplementy mają to do siebie, że są uzupełnieniem diety i jeśli widzimy na opakowaniu 100% dziennego zapotrzebowania musimy się liczyć z tym że może zaspokoić potrzeby organizmu na dany składnik w dużo mniejszej ilości. Ze 100% robi nam się np. 20%
      Z pożywieniem składniki odżywcze są lepiej przyswajalne przez organizm.

      Usuń
  2. Tą odżywkę z Garniera muszę kupić jak najszybciej. Bardzo często o niej czytam i jestem jej bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o suplement diety (w Twoim przypadku Belissa) to trzeba brac je minimum 3 miesiące aby zobaczyć efekty, mało co po miesiącu kuracji Cię zaskoczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem mam zamiar kontynuować Skrzypowitą. :)
      I tak suplementy za dużo nie zdziałają jak się odpowiednio nie odżywiamy ;)
      To tylko suplement, jego działanie możemy zwiększyć dostarczając do organizmu odpowiednich składników odżywczych i witamin. ;)

      Usuń
  4. Sporo tego ;)
    Miałam Belisse i mogę ci powiedzieć, że podczas jej stosowania zauważyła, że mniej włosów mi wypada ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja na to poradzę, że wszystko jest mi niezbędne hehe.. :D
      A w sumie jeszcze by się coś na pewno znalazło :D

      A mi np. się wydaje że mi zaczęły trochę wypadać, ale sama nie wiem, nie zwracałam na to uwagi wcześniej..

      Usuń
  5. W mojej okolicy nie ma produktów z Nonia Care...
    Kusząca jest ta maseczka do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek pielęgnujący BabyDream jest genialny ;) Gdzie można kupić kosmetyki Noni Care? :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.pulanna.com.pl/aktualnosci_pl.html

      Tutaj strona Noni care : http://nonicare.pl/contact_pl.html
      I slkepik : http://naturalna24.pl/noni-care-m-188.html

      Całkiem możliwe, że również w Rossmanie można kupić. :) Chociaż mi się wydaje, że u mnie nigdy nie widziałam, pewnie za mały sklep :P

      Usuń
  7. miałam ten peeling z joanny, ale chyba z innej serii :) śliczny kolor lakieru z safari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier kupiłam bo koleżanka miała, taki ładny kolor neonowy jest i fajnie wygląda na paznokciach :))

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...