21.05.2013

Posiłki i przekąski przed ćwiczeniami.

Cześć :)
Dzisiaj pierwszy post z obiecanej już wam tematyki.
Aby schudnąć trzeba jeść i należy to robić z głową.
Oczywiście nie można zapomnieć o wysiłku fizycznym, który potęguje spalanie tkanki tłuszczowej, wpływa na nasz metabolizm i zmienia naszą sylwetkę.

Bardzo ważna jest świadomość tego, że jeśli po zjedzeniu posiłku zbyt szybko zaczniemy ćwiczyć to może to się źle skończyć dla naszego żołądka i co za tym idzie całego organizmu.

Po określonych daniach, przekąskach należy odczekać pewien czas.
Poniżej dla was przykłady:

Przekąski które możemy jeść na 1-2 godziny przed ćwiczeniami:
*owoce świeże i suszone: morele, daktyle, rodzynki,
*mleczne koktajle,
* jogurty,
* batoniki energetyczne lub te odżywcze, zbożowe
* rozcieńczony sok owocowy.

Posiłki, które możemy jeść na 2-4 godziny przed ćwiczeniami:
*kanapka (inne wypieki) z kurczakiem, jajkiem, serem, rybą, sałatką
*kurczak z ryżem i sałatką, kurczak duszony,
*warzywa w woku,
*sałatka ryżowa,
*płatki owsiane z mlekiem, pełnoziarniste płatki,
*placki ziemniaczane i ryby.


Wybierając się na poranny jogging nie zapomnijcie śniadania. Może to być owsianka, kanapka albo jakiś owoc. Jeśli niczego nie zjecie spowoduje to, że w bardzo krótkim czasie staniecie się głodni i nie będziecie mieli siły do ćwiczeń. Przecież zależy nam na tym aby spalanie tłuszczyku było jak najbardziej efektywne, im więcej mamy energii tym więcej poćwiczymy.

Pozdrawiam :)
Myślę, że znajdę jeszcze dzisiaj czas na drugi post więc możecie się czegoś spodziewać :)





3 komentarze:

  1. Mega ciekawy post :) Co prawda, dla mnie to nic nowego, ale jeśli ktoś nie orientuje się w sytuacji to z pewnością mu się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dla tych co dopiero zaczynają sportowe przygody to dosyć ważne :)

      Usuń
  2. Mega ciekawy post :) Co prawda, dla mnie to nic nowego, ale jeśli ktoś nie orientuje się w sytuacji to z pewnością mu się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi będzie jeśli zajrzysz tutaj ponownie.
Serdecznie zapraszam! ;)
Nie zawsze komentuję, ale zawsze zaglądam na blogi komentujących i często do nich wracam jeśli mnie zainteresują.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...